+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

OREA Spa Hotel Bohemia Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 262 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anežka Dombková

Einzelreisender, 24.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
30 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 31.12.2015

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Nebyli jsme moc spokojeni.

  • Personál kuchyně ochotný připravit jakýkoliv pokrm pro alergiky na lepek, dle možností surovin.

  • Na to, že se jedná o 4* hotel, jsou služby dost hrozné. Personál hotelu vůbec není připraven na těhotné, nebo ochoten se vzdělávat a zjistit si informace od hotelového lékaře. Měsíc dopředu jsem informovala a ptala se vedení balneo, zda jako těhotná můžu podstoupit dané již zaplacené procedury, když mám bezproblémové těhotenství, a nikdo mi za celou dobu neodpověděl. Brala jsem to tedy tak, že problém nebude. Nakonec to dopadlo tak, že masérka mi odmítla udělat masáž čehokoliv, jak obličeje, jemnou masáž plosek chodidel, tak šíje, prostě ničeho, že se bojí. Já ji ujistila, že jsem zdravá a běžně na tyto procedury chodím a můj gynekolog mi je také schválil. Ne! Odmítla mne. Takže to dopadlo tak, že jsem odešla na pokoj a byla z toho nešťastná. To mi naopak uškodilo víc, než kdyby mi proceduru poskytla.

Persönlich
4
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
2
Wert/Geld
2

Anonym

Älteres Paar, 13.5.2018

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Historicka budova sama o sobe je hezka, ale vybaveni neni na urovni 4 hvezdickoveho hotelu. Koupelna nebyla na urovni 4 hvezdickoveho hotelu. Jidlo mohlo byt lepsi jak snidane i vecere lepsi vyber.

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
3
Komfort
4
Wert/Geld
5
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté, velmi si vážíme, že jste si udělal čas a podělil se s námi o dojmy z návštěvy našeho hotelu. Moc nás mrzí, že pobyt nesplnil Vaše očekávání. Kvalitní servis je pro nás prioritou a budeme pracovat na okamžitém odstranění všech popsaných nedostatků. Moc Vám děkujeme za důležitou zpětnou vazbu,
S pozdravem L. Křížová ved. recepce

Zuzana Hladká

Familie mit kleinen Kindern, 16.4.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
42 %
  • Pro rodinu s malým dítětem - nevybaven. Chybí dětská vanička, výtah pouze jeden (funkční) - a tak malý, že s kočárkem je problém. Druhý výtah celý pobyt v poruše. Koupelna omšelá, málo osvětlená, zašlá špína.V prezentaci hotelu na www. stránkách uvádí jako vybavení bazén, není ovšem pravda, bazén nasmlouvaný v 1 km vzdáleném hotelu.

Persönlich
1
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
5

Anonym

Junges Paar, 14.12.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
1

Anonym

Einzelreisender, 27.12.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
46 %
  • krásný pokoj-apartmán

  • staré vybavení pokoje poškozený nábytek děravé polstry nábytku , děravé povlečení nekvalifikovaný personál sestávající z cizinců na velmi nízké úrovni, neodpovídá ani prostředí ani 4 hvězdičkám hotelu, ani faktu, že je ve městě jedna z nejstarších hotelových škol, škoda krásných prostor hotelu, 30 let po revoluci a takový zmar

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
4

Jaroslav Myška

Einzelreisender, 16.8.2011

Mnichovo Hradiště - ČR

  • Gesamtbewertung
50 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
1

Mgr. Alena Gutová

Gruppe von Freunden, 4.11.2013

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
54 %
  • Při nahlášení porušené funkčnosti stropního svítidla byla závada odstraněna do půl hodiny od nahlášení závady.

  • Nefunkční ventilátor v koupelně. Po nahlášení závady a příslibu opravy druhý den k samotné opravě nedošlo. Nízký komfort lůžka. Na původním nízkém lůžku umístěná vysoká matrace, která byla nestabilní. Prostěradlo nebylo typizované na matraci, tudíž se neustále shrnovalo.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
4
Wert/Geld
5

Anonym

andere Gruppe, 22.2.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Průměrně pro hotel 4*.

  • Vstřícný personál, velmi hezké ubytování, perfektní sauna, pestrost snidaní.

  • Rozpis balíčkových procedur. Vstupní lékařská prohlídka je formalitou. Fádnost ve výběru večerních jídel (chybí zelenina, ovoce, ryby).

Persönlich
4
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
5
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážený hoste,
Velmi se Vám omlouváme za nepříjemnosti během Vaší poslední návštěvy v Orea Spa Hotelu Bohemia. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb.
S pozdravem
Monika Bartkowiaková

Anonym

Älteres Paar, 2.1.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 1.11.2022

Jihomoravský kraj

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Blízkost lázeňské kolonády.

  • Neexistence noční lékařské pohotovosti nejen v Mariánskách, ale i v Chebu a Karlových Varech !!!

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Miloslava Karlova

Gruppe von Freunden, 14.7.2020

Vysočina kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Hotel u kolonády Čisto Personál ochotný Bazén, sauna, pára, masáž, perličková koupel příjemné. Doporučuji

  • Nebylo možné nás ubytovat v hotelu Bohemia, ale na hotelu Zvon, kde vůbec nevěděli o procedůrách, většinu nám dali na den odjezdu. V lednici zbytek jídla.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
5
Wert/Geld
10
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš pobyt a zpětné hodnocení. Hotel Bohemia je otevřený momentálně pro pobyty se snídaní, proto stěhování do hotelu Zvon. Mrzí nás nepříjemnosti s procedurami. S pozdravem z Mariánských Lázní L. Křížová ved. recepce

Anonym

Älteres Paar, 26.10.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Průměrné.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

František Mandát

Älteres Paar, 28.2.2011

Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Příjemný personál, skvěle vyřešené parkování, velmi dobré welnes služby. Ne moc nápadité snídaně, spíš chudší. Večeře naopak pestré. Hotel se chlubí čtyřmi hvězdičkami, já bych udělil, i vzhledem k úrovni hlavně koupelen, hvězdy tři.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
6
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme
Tým OH Bohemia

Jitka Baštářová

Älteres Paar, 27.3.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Umístění našeho pokoje s krásným výhledem na kolonádu, chování veškerého personálu, rychlé reakce personálu na tech. závadu v pokoji, ochota pokojské k našemu požadavku. Výborné stravování.

  • Koupelna spojená s WC nešla žádným způsobem vyvětrat, (okna nešla otevřít), chybělo mi v koupelně sedátko, nebo židle, kde bychom se mohli obléci a neupadnout při tom. Dávkovače s mýdlem jsou nastaveny na minimální dávky. Čekání na masáž: přišlo mi neprofesionální, že jsme museli s manželem čekat, až se maséři navzájem namasírují.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Baštářová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytla, můžeme pracovat na zlepšení všech poskytovaných služeb. S pozdravem Lenka Křížová Front Office Manager

Anonym

Älteres Paar, 12.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Ideální poloha hotelu. Parkování u hotelu s dostatečnou kapacitou.

  • Sortiment nabídky bufetového stravování začal mít mezery už hodinu po zahájení.

Persönlich
8
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Monika Komjatiová

Älteres Paar, 8.2.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

22.4.2024

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Václav

Älteres Paar, 4.5.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

p Anna Kuehnl

Einzelreisender, 23.4.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Hezke velke pokoje. Klidny Hotel.

  • mala zmnena ve stravje i kdyz byl velky vybjer.

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
9