+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

OREA Spa Hotel Bohemia Bewertungen

Hotelbewertung

91%
Perfekt

von 261 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    94%
  • Sauberkeit

    93%
  • Ausstattung

    91%
  • Komfort

    89%
  • Preis-Leistungverhältnis

    88%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Lenka Beránková

Älteres Paar, 24.4.2017

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Děkujeme kuchařům, číšníkům, recepčním, úklidu Byli nám nápomocni radou, ochotou, úsměvem a nezlobili se na nás pokud jsme při hlášení útraty omylem nahlásili jiný pokoj - za nepříjemnost, kterou jsme jim způsobili se moc omlouváme - určitě v tom nebyl záměr - sami jsme urgovali dopočítání. A děkujeme, že nedělali rozdíl mezi námi a německou či ruskou klientelou. Cítili jsme se jako doma. Beránkovi

  • komfort čistota perfektní kuchyně perfektní obsluha usměvavá recepce parkování u hotelu hotel v centru možnost celodenního posezení v restauraci blízkost bazénů i to počasí vyšlo

  • snad jen jak to rychle uteklo a něco co se netýkalo hotelu - v obchodě s kabelkami nám paní rovnou řekla, že kabelka je drahá a ani se jí moc nechtělo nám jí ukázat(jsme gramotní, číst umíme) - dost nás to zaskočilo.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Dobrý den, moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb. S pozdravem Lenka Křížová vedoucí recepce

Jaromir Dřízgevič

Älteres Paar, 23.4.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
90 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 18.4.2017

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Výborná strava. Procedury na vysoké úrovni. Služby personálu perfektní.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážení hosté, moc Vám děkujeme za zpětnou vazbu na pobyt v našem hotelu. Rádi slyšíme, že se Vám u nás líbilo. Snažíme se, aby si všichni naši hosté odváželi z návštěvy pozitivní dojmy a proto neustále pracujeme na zlepšování našeho servisu a školení personálu tak, abychom mohli nabídnout nejvyšší standard služeb. Zdravíme Vás, Lenka Křížová vedoucí recepce

Jana Tomšíčková

Einzelreisender, 10.4.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Přístup personálu především rehabilitačních pracovníků Umístění hotelu.

  • Nedostatečná ventilace sociálního zařízení Jídlo bylo sice v dostatečném množství, ale skladba večeří a také chuťově neodpovídalo čtyřhvězdičkovému hotelu.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Tomšíčková, děkujeme, že jste si udělala čas a napsala nám i o nedostatcích při Vašem pobytu v našem hotelu. I negativní zpětná vazba nám pomáhá, protože víme, na co se zaměřit při školení našeho personálu. S pozdravem Lenka Křížová vedoucí recepce

Jitka Baštářová

Älteres Paar, 27.3.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
70 %
  • Umístění našeho pokoje s krásným výhledem na kolonádu, chování veškerého personálu, rychlé reakce personálu na tech. závadu v pokoji, ochota pokojské k našemu požadavku. Výborné stravování.

  • Koupelna spojená s WC nešla žádným způsobem vyvětrat, (okna nešla otevřít), chybělo mi v koupelně sedátko, nebo židle, kde bychom se mohli obléci a neupadnout při tom. Dávkovače s mýdlem jsou nastaveny na minimální dávky. Čekání na masáž: přišlo mi neprofesionální, že jsme museli s manželem čekat, až se maséři navzájem namasírují.

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Baštářová, děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Díky konkrétním informacím, které jste nám o Vašem pobytu poskytla, můžeme pracovat na zlepšení všech poskytovaných služeb. S pozdravem Lenka Křížová Front Office Manager

BLANKA HERIANOVÁ

Einzelreisender, 26.3.2017

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • LÍBILO SE MI MOC

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Herianová, děkujeme Vám za užitečnou a pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit.S pozdravem Lenka Křížová Front Office Manager

Radka Kupková

Älteres Paar, 3.1.2017

Moravskoslezský kraj

  • Gesamtbewertung
86 %
  • V hotelu o nás bylo dobře postaráno již podruhé a těšíme se na příště.

  • hotel je dobře umístěn procedury přímo v hotelu

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Miloslava Polívková

Einzelreisender, 3.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Gulnara Abilova

Einzelreisender, 14.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dagmar Kaválková

Einzelreisender, 2.11.2016

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Ubytování a čistota výborná Personál ochotný a příjemný Byli jsme spokojeni se vším Doporučuji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Kaválková,
Moc Vám děkujeme za návštěvu našeho hotelu a těší nás Vaše pozitivní hodnocení pobytu. Rádi slyšíme, že jste byli spokojeni. Chtěli bychom Vás ujistit, že právě Vaše spokojenost je pro nás prioritou a všichni zaměstnanci OREA HOTELS & RESORTS na sobě neustále pracují, aby mohli poskytovat nejlepší možný servis. Těšíme se na Vaši návštěvu v dalším z našich hotelů nebo resortů.
S úctou,
Michaela Sieglová, Cluster Reservation Agent

Zdeňka Krandová

Einzelreisender, 1.11.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • vstřícný personál, velmi dobré lázeňské služby. Velmi spokojena s pobytem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
8
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Krandová,
Moc Vám děkujeme za milá slova o Vašem pobytu v hotelu Bohemia. Neustále na sobě pracujeme a snažíme se, aby si všichni hosté pobyt v našem hotelu užili. Vaše pozdravy předám ostatním kolegům a manažerům. Neexistuje lepší ocenění naší práce, než je právě spokojený host.
S pozdravy,
Michaela Sielglová, Cluster Reservation Agent

Ivana Fictumová

Einzelreisender, 17.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Pobyt v hotelu, personál, služby wellness, jídlo, obsluha- vše na 1+, to mluví za vše. S maminkou jsme byly moc spokojené. Rádi by jsme příští rok pobyt v tomto hotelu zopakovaly.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Gabriela Hniková

Einzelreisender, 3.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Krásný hotel Útulné pokoje Příjemný personál až na velkého cernovlaseho číšníka obsluhoval venkovní terasu Snídaně i večeře švédské stoly

  • Naprosto nepříjemné luxování hotelu v hodně ranních hodinách

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
10
Wert/Geld
9
OREA Spa Hotel Bohemia hat auf diese Bewertung geantwortet.
Vážená paní Hniková, Děkujeme Vám za užitečnou a pozitivní zpětnou vazbu. Je skvělé, že jste si pobyt v našem hotelu užila. Vaše připomínky využijeme při práci s personálem, který neustále školíme a snažíme se, aby nabízel nejvyšší možný standard všech našich služeb. Doufáme, že nás brzy opět navštívíte a budeme se na opětovné shledání těšit. S pozdravem, Michaela Sieglová, Cluster Reservation Agent

JUDr.Tatana Zvolská

Einzelreisender, 1.10.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Hotel čistý a luxusní na krásném místě, personál vstřícný a milý, lázeňská péče na vysoké úrovni a opět personál velmi ochotný a vycházející vstříc.

  • Jediné co bychom vytknuli je kvalita jídla - nenápadité založené především na mase a z velké části nepříliš chutné.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Věra Oulehlová

Einzelreisender, 8.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Libuše Šrajbrová

Älteres Paar, 31.8.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byly jsme spokojeny s ubytováním,procedurami,stravou a hlavně s velkou vlídností personálu.

  • Jediným malým nedostatkem byl průtok vody.Bydlely jsme ve 4. patře a často se stalo,že jsme namydlené čekaly, až začne znovu voda téci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anežka Dombková

Einzelreisender, 24.8.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
30 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
3
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
3
Komfort
3
Wert/Geld
3

Luboš Pros

Einzelreisender, 15.8.2016

Ústecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Libily se procedury i sluzby ubytovani perfektni ale myslim ze pro ceskou klientelu dost drahe bylo to patrne v tom ze jsme byli jen dva pokoje ceske podle toho byly nastaveny v televizi jen 4 ceske programy jinak jidlo dobre velky vyber obsluha vyborna.

  • Nelibily se nam tahanice kolem rezervace ktere trvaly 6 nedel potom stacil jecen telefonat a najednou slo vse hladce a behem 5 minut vse vyrizeno

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Zdeňka Hřebíková

Älteres Paar, 2.8.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Pěkné, na úrovni.

  • Nedal se využít pěkný balkonek - spousta holubích výkalů.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Miroslav Dvořák

Gruppe von Freunden, 11.7.2016

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
9